نوشته شده توسط : تینا

آكواريوم پروانه طلايی قشم از جاذبه های دیدنی قشم می باشد که در هدف ارتقا بستر گردشگری می باشد . در این مجموعه 180 نوع آبزیان کمیاب و نادر از جاهای مختلف جهان جمع آوری شده و در این نقاط از کشور قابل مشاهده است . ظرفیت آب این آکواریوم 1100 لیتر می باشد و هزینه ای که برای آكواريوم پروانه طلايی قشم برآورد شده است حدود 5 میلیارد ریال می باشد. گردشگران تور قشم دی 94 می توانند از این مکان دیدنی در قشم بازدید کنند . از آبزیان دیده شده دی این آکواریوم می توان به ماهی مجستیک ، فرشته ماهی ، امپراطور ، بلورینگ اشاره کرد. شما برای رفتن به آكواريوم پروانه طلايی قشم به زیرزمین ساختمان سیمرغ که در ضلع غربی میدان امامقلی خان قرار دارد بروید. بازدید از این مکان برای شما در سفر تور قشم زمستان 94 میتواند جذاب باشد.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: آكواريوم پروانه طلايی قشم,آکواریوم جزیره قشم,آکواریوم دریایی قشم,دیدنی های قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

بازار بزرگ خلیج فارس قشم

بازار بزرگ خلیج فارس قشم از بهترین بازارهای قشم و متشکل از 4 طبقه است. دو طبقه اول این بازار تجاری می باشد و دارای 80 فروشگاه است که در زمینه ای مختلف فعالیت دارند. در طبقه سوم 30 واحد اداری و مسکونی وجود دارد. طبقه چهارم این بازار یک رستاوران دارد که مسافران عزیز تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 می توانند پس از خرید خود از این بازار در رستوران آن غذایی لذیذ را نوش جان کنند و لذت ببرند. همچنین در طبقه چهارم نمایندگی های نوکیا , کارول , آرکوپل , لومیناک , JVC و وست پوینت و کنوود وجود دارد. همچنین بازار بزرگ خلیج فارس دارای 4 آسانسور و سیستم تهویه مرکزی هم می باشد.

 

 


بازار پردیس قشم از بازارهای جدید این جزیره می باشد که متشکل از 4 طبقه است و طبقه 1 و 2 آن دارای صد و چهل و هشت واحد تجاری , کافی نت , رستوران , کافی شاپ , نمایندگی انحصاری ایران خودرو , کلاسهای آموزشی زبان کامپیوتر  زبان خارجه و... می باشد. همچنین این بازار دارای آسانسور شیشه ای , بانک تجارت , نمایندگی محصولاتی مانند کن وود , جین , ماتسوشیتا , ماشین و ... نیز می باشد. گردشگران تور قشم نوروز 95 در این بازار می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. علاوه بر این طبقه سوم و چهارم این مرکز خرید متشکل از 90 واحد مسکونی است.

 

 

 

بازار مرجان قشم در حقیقت یک مجتمع تجاری - مسکونی است که در دو فاز ساخته شده است. فاز اول این بازار متشکل از: سوپر مارکت در طبقه زیر همکف , 60 فروشگاه و واحدهای اداری در طبقه اول , چندین واحد مسکونی و آپارتمان در طبقه دوم می باشد. فاز دوم آن متشکل از 50 فروشگاه و چندین واحد تجاری و مسکونی می باشد. این بازار در مجموع دارای 72 واحد مسکونی است. مسافران تور قشم برای تعطیلات ورودی 8 دی 94 که قصد تجارت یا همان خرید و فروش را دارند می توانند به بازار مراجان قشم سری بزنند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بازار بزرگ خلیج فارس قشم,بازار پردیس قشم,بازار مرجان قشم,بازارهای قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل سینگو قشم

هتل سینگو قشم در منطقه درگهان این جزیره واقع شده است و در نزدیکی دریای همیشه خلیج فارس می باشد. این هتل 3 ستاره متشکل از 65 اتاق با امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون , یخچال , تلفن , سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد. کافی شاپ و سالن صبحانه هتل در لابی آن قرار دارد که مسافران عزیز تور قشم دی 94 می تونند صبحانه خود را در لابی نوش جان کنند.

هتل سینگو قشم

از امکانات هتل سینگو می توان به رستوران , کافی شاپ , اینترنت پرسرعت در لابی , رم سرویس , تاکسی سرویس بنا به درخواست مسافران و.... اشاره کرد. علاوه بر این , هتل تا فرودگاه تنها 40 دقیقه با ماشین فاصله دارد. در نهایت اینکه هتل سینگو می تواند هتل مناسبی برای اقامت گردشگران عزیز تور قشم زمستان 94 باشد.

هتل سینگو قشم

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل سینگو قشم, امکانات هتل سینگو قشم,عکس های هتل سینگو قشم,هتل های 3 ستاره قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل گل پونه قشم هتلی 2 ستاره در جزیره قشم می باشد . از هتل های خوب و راحت با تجهیزات لازم می باشد . کارکنان این هتل تمام امکانات لازم را برای میهمانان خود فراهم می کنند و در ساعات مختلف پذیرای مسافران تور قشم برای تعطیلات ورودی 8 دی 94  هستند . از مزیت های هتل گل پونه قشم نزدیک بودن آن به بازارهای قشم است . شما می توانید با قیمت مناسب این هتل را رزرو کنید .

آدرس هتل : چهارراه پرديس - خيابان فلسطين - اول خيابان گلشهر

 

 

 

هتل آپارتمان وانیا قشم هتل یک ستاره می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار امام قلی خان قشم بین مجموعه های تجاری سیتی سنتر و ستاره می باشد . از امکانات این هتل که برای میهمانان خود فراهم کرده است عبارتند از : اتاق های مجهز به وسایل لازم مثل یخچال ، تلویزیون ، اینترنت و از امکانات هتل کافی شاپ می باشد . مسافران تور قشم نوروز 95 کی توانند هتل آپارتمان وانیا قشم را با قیمت مناسب رزرو کنند و سفری کم هزینه را در قشم تجربه کنند . فاصله این هتل تا فرودگاه 50 دقیقه با خودرو می باشد  و از اماکن دیدن نزدیک به هتل می توان جنگل دریایی حرا ، پارک زیتون نام برد. قابل توجه گردشگران تور قشم ویژه تعطیلات دی 94 که با کودک خود سفر می کنند هتل آپارتمان وانیا قشم برای اطفال زیر 5 سال هزینه ای دریافت نخواهد کرد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان در قشم,هتل گل پونه قشم,هتل آپارتمان وانیا قشم,هتل نخل زرین قشم,هتل آپارتمان پلاس قشم,هتل آسماری قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آذر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد